maja-dessan

Alla inlägg under oktober 2013

Av Maja - 29 oktober 2013 20:52

Jo det är så att min kanin gick bort för bara nån vecka sen, då har jag kännt att jag helt enkelt nt välat skriva så där har ni anledningen. Jag är just nu oxå lessen för att pappa nt tänker låta mig få åka till Örebro och se The Fooo   Asså licksom jag vill ju dit och träffa mina idoler. Jag blir så lessen att jag blir arg och tar ut det på alla i min omgivnig, trist jag vet, men det är så jag nt blir för lessen. Pappa läs detta och fatta, jag vill träffa dom, det är nt skyst att säga nej utan en anledning. Blir ganska avis på alla er som får träffa dom och så  Aja men nu så tänker jag tjata på pappi för att få åka dit. puss

Av Maja - 1 oktober 2013 07:24

Ja igår red jag i min tränings grupp. Vi skulle träna på framdelsvändningar, jag suger rent ut sagt på de. Hade en ponny jag nt ridit på jätte länge, hon heter Ebony. Vi har en grym tränare som heter Sofie. Har just nu frukost störningar så jag har det lite kämpigt med att få i mig nått. Uppdaterar om dagen senare. Puss

Presentation


Glad och sprallig 12 åring som älskar The Fooo. Läs bloggen och säg gärna vad ni tkr om den:) skulle bli glad om ni följer min blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards