maja-dessan

Alla inlägg under september 2013

Av Maja - 30 september 2013 07:30

Har fått sjukt mkt info om The Fooo i helgen. Och i lördag var vi på Glada hästen i spiltan, Patron behövde ett stall täcke. Vi passa på och fika på Brynolf bageri med "farmor" sjukt mys. Sen drog vi hem till Maria och Risto å käka lite. Älskar denna söndag
Vi hade det super trevligt i stallet. Älskar helt enkelt virsbo stallet. Nu tänker jag dra på mig vinter jackan och ge mig ut i kylan.

Av Maja - 29 september 2013 21:21

Fan fick värsta chocken idag. Det böra med att en i min klass läser min blogg. Helt sjukt, blev helt paff så jävla glad och förvånad. Sen så insåg jag att jag skulle skriva här. Har helt enkelt nt orkat. Folk läser en tråkig, värdelös och osmaklig blogg. Tur att man har folk som påminner en om att ni läser den. Don't stepp on my fingers! Känner mig som den som folk går på. Att dom nt märker mig. Vill just nu bara skrika elr skratta, finns inget som säger en känsla just nu. Vill bara ha en varm, härlig kram av Ogge (en i The Fooo) en som bara han kan ge. Vill göra allt med bloggen, byta namn, göra en header, ändra allt i den. Ingen orkar väll läsa den i den skick just nu elr? Finns otroliga möjligheter att göra. Men det är det med tid och hur det ska se ut i upp bygget. Den ska va härlig och en inblick i mitt liv.

Jag kanske nt är bäst men gör mitt bästa för att bli bra nt bäst. Många vill vara bäst på allt. Jag nöjer mig med en sak. <3

Presentation


Glad och sprallig 12 åring som älskar The Fooo. Läs bloggen och säg gärna vad ni tkr om den:) skulle bli glad om ni följer min blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards