maja-dessan

Alla inlägg under april 2013

Av Maja - 16 april 2013 06:45

Ja idag vaknade jag med en smärta i nacken  Det kändes ärligt som om min nacke var av! Aja nog om det imorron ska vi åka och titta på en häst  sen på Torsdag ska jag plasta in tänderna halv 4 är min tid. Sen kommer ridningen kl 5 så jag har lite bråttom till hoppas jag hinner. Fredag lilla melodifestivalen i Virsbo ska vara med  Med en kompis som heter Ulrika och låten heter: du var så mkt med sofijah. Ska bli sjukt roligt det är 4 gången vi är med i den melon

   

                                                            Mig förra julen

Av Maja - 15 april 2013 06:55

Japp och det har jag en anledning för. Igår när vi var stalltjejer så skulle vi jobba med grupperna. Sen vid typ halv 6 tiden så hoppade vi och hade Herkules sen hände det som jag inte har drömt om jag hoppade 80 cm med Herkules asså snacka om att vara stolt över mig själv  Efter att vi hoppat klart så hade jag lite bråttom hem för vi hade gäster och sen skulle vi till pappa så det blev lite tajt med tiden. Aja ska kanske få en egen häst snart nu i veckan ska vi kolla på den   Aja bloggar senare idag puss

Presentation


Glad och sprallig 12 åring som älskar The Fooo. Läs bloggen och säg gärna vad ni tkr om den:) skulle bli glad om ni följer min blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards