maja-dessan

Alla inlägg under juni 2012

Hej

Av Maja - 18 juni 2012 12:20

Har varit i Ödesög och det var rolig

Av Maja - 12 juni 2012 10:41

Det var det skolåret över ska till Ödesög med en kompis ikväll kommer hem på lördag då ska jag blogga massor så ni vet vad jag har gjort där ska snart packa men jag får hjälp av Elin (BÄSTIS) men då är det ända man ska göra är att: sola, bada, sola, av med kompisar, rida Dessan kanske om jag hinner men ska kanske på ridläger på Baståsen. har en favorit där hon heter Blue Hazy.




                                                  
  // Maja & Elin.S

Av Maja - 10 juni 2012 21:52

Det har jag gort i helgen och fick inte enenda fisk men som tur var så fick mina kompisar en fick som vi kunde äta i brottarstugan och där sov vi tills idag men nu ska jag sova. God natt

Av Maja - 8 juni 2012 07:29




Det är dags för elevens val och jag har valt ridning   Så klart men det hade jag igår och vi ska ha det idag också så det är snart dags och jag ska ha en ponny som heter Herkules. Igår så red jag en häst som heter Gudrun och hon är 7 år och det gick jätte bra.





//   MAJA puss

Av Maja - 2 juni 2012 17:15

Hej allihopa det är Maja idag har det varit tävling i hoppning så jag satt från fm till ef och då  regna det så jag var skit kall så jag så  pricis nyss hoppade jag in i duschen   

Av Maja - 1 juni 2012 14:49

Hej allihopa nu sitter jag hemma hos min kompis (inga namn) och ska va med henne en bra stund  Vett inte vad vi ska göra men det ska bli kul iallafall så jag kan inte skriva mer men jag skriver senare.





//Maja puss och kram      

Presentation


Glad och sprallig 12 åring som älskar The Fooo. Läs bloggen och säg gärna vad ni tkr om den:) skulle bli glad om ni följer min blogg

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards